torstai 15. tammikuuta 2015

Yöllisiä mietteitä.

Ajattelin viimeinkin kokeilla blogin kirjoittamista. Esim foorumeille tulee välillä kirjoiteltua mietteitä ja kokemuksia peleistä ja leffoista niin samallahan ne voi tännekin laittaa.

Jollei se ole tullut jo selväksi niin olen aika helvetin tyhmä enkä osaa edes yhdyssanoja joten jos odottaa oikeaoppista tekstiä niin voi suosiolla siirtyä muualle. Myös kirosanoja tulee näkymään aika paljon koska niillä on kiva painottaa vaikka jonkin pelin loistavuutta.

Tosiaan pari peliä ja leffaa on tullut tilattua ja niistä sitten tulee videota tuben puolelle. Nyt ajattelin aluksi aloittaa yöllisillä ajatuksilla. Kello tosiaan on 3:07 ja meikäläinen on kohtuu väsynyt koska olen nukkunut viime yönä nelisen tuntia. Olen myös kohtuu maistissa sillä huomenna ei soi kello aamulla sillä viikon "työt" on tehty.

Näin yön pimeinä tunteina katsoin taas tubesta tämän avatar traikun jonka joku fani on tehnyt:


Ensinnäkin minun on pakko yhtyä yhteen tuon videon kommenteista jossa sanotaan, että tämän olisi pitänyt olla elokuvan virallinen traileri.
Lisäksi en voi mitenkään käsittää miten jotkut voi haukkua tätä leffaa visuaalisesti huonoksi. Sen ymmärrän jos tästä ei elokuvana tykkää, mutta visuaalisesti huono?

Koko elokuvahan on varsinaista karkkia silmille ja varsinkin yöllinen metsä on aivan helvetin upea. Olen varmaan myös sokea sillä jotkut valittaa siitäkin, että nuo hahmot on animoitu huonosti. Minä en sitä vaan onnistu mitenkään näkemään.

Muutenkin pakko sanoa, että tämä on yksi parhaita leffoja jonka olen nähnyt. Top 10 listaa on vaikea koostaa, mutta tämän lisäksi siellä on ainakin fight club ja battle royale. Matrix trilogian lasken yhdeksi elokuvaksi joten se kuuluu sinne myös.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti